יועץ משכנתא באשקלון

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

הגיע הזמן שתשלמו לבנקים רק את מה שמגיע להם. השאירו פנייה וקבלו הצעת מחיר מיועץ משכנתא באשקלון. ניתן לקבל סיוע בלקיחת משכנתא חדשה, מחזור משכנתא קיימת ומגוון שירותים נוספים.

יועץ משכנתא באשקלון שחוסך לכם כסף

לקיחת משכנתא זו אבן דרך חשובה ומשמעותית בחיים ומאחר ומדובר על הלוואה של סכום גבוה מאוד עם ריבית משמעותית, כדאי למצוא את האדם המתאים שילווה אתכם בדרך. הדבר החשוב ביותר בעבור כל מי שמחפש להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא באשקלון הוא גובה החיסכון.

יועץ משכנתא באשקלון

מחיר יועץ משכנתא באשקלון כמה עולה השירות?

בממוצע, המחיר לליווי של יועץ משכנתא באשקלון עומד על 7,500 ₪. טווח המחירים נע בין 5,000 ל-10,000 ₪ ונקבע על פי סוג המשכנתא, משך השירות ושיקולים נוספים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

יועצי משכנתאות באשקלון למחזור משכנתא

כבר יש לכם משכנתא? מצוין. אם הגעתם למסקנה שברצונכם למחזר את המשכנתא בשביל לקבל תנאים טובים יותר, תוכלו להיעזר ביועץ אשר יבחן את גובה ההחזר החודשי ואת תקופת ההלוואה המתאימה ביותר למצבכם הכלכלי ולמטרות שלכם.

מה השירותים שאפשר לקבל דרככם?

אנו מייעצים ומלווים תהליכים לקבלת משכנתא מכל סוג:

  • לקיחת משכנתא על דירה חדשה: המקרה הסטנדרטי והנפוץ ביותר הוא לקיחת משכנתא לדירה ראשונה. אנו נשמח להעניק לכם שירות וליווי מקצועי ומקיף.
  • הגשת בקשה לקבלת משכנתא פנסיונית (הפוכה) לגילאי 60+ לצורך מימון של לימודים, חתונה, טיול, הקמת עסק וכל מטרה אחרת.
  • ליווי בקבלת משכנתא לזוגות ידועים בציבור תוך בדיקה של הפרמטרים הרלוונטים כגון מספר הילדים, תקופת הזכאות, מספר האחים של בני הזוג, תקופת השירות בצה"ל או השירות הלאומי ועוד.
  • קבלת הלוואת משכנתא לדירה בחו"ל מגופים חוץ בנקאיים, בנקים בישראל או בנקים במדינה שבה רוכשים את הדירה או הנכס.
  • סיוע בפתרונות במקרים של סירוב משכנתא בשל חוסר יכולת עמידה בהחזר ההלוואה, בעיות משפטיות, דירוג אשראי נמוך וכדומה. חשוב שתדעו שגם אם קיבלתם סירוב, עדיין יש לא מעט פעולות שניתן לעשות בנידון.
  • עזרה למי שמעוניין לקחת משכנתא ללא הון עצמי תוך בחינה של סיוע במתן ההון העצמי מגורמים אחרים כמו הורים, חברים ומשפחה, שימוש בחסכונות פנסיוניים, לקיחת הלוואה חוץ בנקאית ועוד.

הערה: ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים נוספים, אותם תוכלו למצוא תחת קטגוריית סוגי משכנתא.

ייעוץ משכנתאות באשקלון עם שירות אישי

כאשר בוחרים יועץ משכנתאות באשקלון, כדאי לזכור כי תהליך של לקיחת משכנתא הוא תהליך ארוך אשר עשוי להימשך מספר חודשים. לכן, כדאי לבחור ביועץ שמעניק יחס אישי לאורך כל הדרך. היועץ צריך להיות קשוב לרצונות שלכם ולהכווין אתכם בצורה אחראית וסבלנית בשלבים השונים.

בנוסף, כדאי לבדוק אם היועץ מלווה אתכם פיזית ביום החתימה על ההלוואה בבנק מאחר וזהו שלב חשוב למדי. כמו כן, כדאי לבדוק כיצד מתבצע השירות בפועל מאחר וחלק מהיועצים יספקו מענה טלפוני בלבד, בעוד אחרים יציעו סדרת פגישות פיזיות לאורכו של התהליך.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

מה השלבים בתהליך היעוץ?

אלו הם השלבים המרכזיים בתהליך של הגשת הבקשה למשכנתא?

  1. ניתוח והבנת הצרכים של הלקוח
  2. קבלת אישור עקרוני מהבנק
  3. ביצוע מרכז של ריביות במספר בנקים
  4. קבלת המשכנתא מהבנק הנבחר

הוצאות נלוות בעת לקיחת משכנתא באשקלון

יש מספר הוצאות שכדאי לקחת בחשבון במסגרת תהליך של לקיחת משכנתא. כך לדוגמה, יהיה עליכם לשלם על שמאי מקרקעין, הוצאת נסח טאבו, רישום הערת אזהרה בטאבו בעבור הבנק, עמלה בעבור פתיחת התיק וגם חתימה על ייפוי כוח לטובת הבנק.

מה היתרונות שלנו על פני אחרים?

משכנתא ליין הוא האתר הגדול בישראל בנושא משכנתאות והיתרון המרכזי שלנו הוא הידע והניסיון של צוות היועצים שלנו. במהלך השנים עזרנו ללקוחות רבים בהגשת בקשות למשכנתא, מה שאומר שיש לנו כוח קנייה רציני מול הבנקים השונים. הכוח הזה, מוביל בסופו של יום להוזלה משמעותית בהחזרי המשכנתא ובקבלת התנאים האטרקטיביים ביותר שניתן לקבל בעבור ההלוואה המבוקשת.

השאירו פנייה באתר או חייגו אל המוקד הטלפוני שלנו ותוכלו למצוא יועץ משכנתאות באשקלון שילווה אתכם מול הבנקים.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
הלוואת המשכנתא היא ללא ספק אחת מההלוואות המשמעותיות בחייו של אדם. אם אתם לקראת לקיחת משכנתא ומתלבטים האם להיעזר ביועץ משכנתאות באשדוד,
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות