יועץ משכנתאות באשדוד

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

הלוואת המשכנתא היא ללא ספק אחת מההלוואות המשמעותיות בחייו של אדם. אם אתם לקראת לקיחת משכנתא ומתלבטים האם להיעזר ביועץ משכנתאות באשדוד, המאמר הבא הוא בעבורכם.

יועץ משכנתאות באשדוד – מדוע להיעזר בו?

אומנם אפשר בהחלט לקחת משכנתא גם מבלי להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות אך חשוב להבין כי לליווי של יועץ משכנתאות באשדוד יש מספר יתרונות בולטים:

  • היועץ עוזר לכם לחסוך עלויות
  • הוא מכיר את תנאי השוק בצורה מעולה
  • דואג למשא ומתן מול הבנקים בעבורכם
  • מסייע בחתימה ומילוי המסמכים לאורך התהליך
  • בונה תמהיל משכנתא המתאים לכם

דיברנו על הנושא גם בוידאו הבא:

יועצי משכנתאות באשדוד: של הבנק או פרטי?

לא פעם עולה השאלה האם להיעזר בשירותיו של היועץ של הבנק או שאולי כדאי לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי. היתרון המרכזי של יועץ מטעם הבנק הוא שמדובר בשירות חינמי אשר אינו כרוך בעלויות נוספות.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ליועץ מטעם הבנק יש אינטרסים מנוגדים לשלכם, כלומר הוא דואג לרווחיות של הארגון בו הוא עובד.

לעומת זאת יועץ משכנתאות באשדוד אשר אינו שייך לבנק, רואה לנגד עיניו את החיסכון של לקוחותיו ומטרתו היא אחת – להשיג לכם את התנאים הטובים והמשתלמים ביותר בעת לקיחת ההלוואה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

מחיר יועץ משכנתא באשדוד

בשביל לתמחר את עלות השירות, נדרש היועץ להבין תחילה מה הליווי הנדרש לכם. ככל שיהיה מדובר על ליווי מקיף יותר או עסקה מורכבת וארוכה, כך המחיר יעלה. אם בכל זאת ננסה לספק טווח עלויות משוער, נוכל לומר כי מחיר יועץ משכנתאות יעלה בין 5,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח לליווי מלא, בעוד העלות של בניית תמהיל משכנתא בלבד, תעלה בין 2,000 ל-3,000 ש"ח בממוצע.

יועץ משכנתא באשדוד

ייעוץ משכנתאות באשדוד לכל מטרה

אנו מספקים ליווי מקצועי בעת בקשות לקבלת משכנתא מכל סוג וזה כולל בין היתר את המקרים הבאים:

משכנתא לדירה ראשונה: הגשת בקשה למשכנתא לדירה ראשונה מתאפשר כאשר גובה ההלוואה אינו עולה על 75% משוויו של הנכס.

משכנתא למסורבים: אנו מסייעים ללקוחות רבים בעת הגשת בקשה למשכנתא למסורבים. ייתכנו סיבות שונות לסירוב כגון שיקולים כלכליים, משפטיים וגם שיקולים טכניים כגון דירוג אשראי נמוך.

משכנתא למוגבלים: אם חשבונכם הוגבל מסיבה כזו או אחרת בהוצאה לפועל או בבנק, תהליך קבלת המשכנתא הופך לקשה הרבה יותר. מומלץ מאוד להיעזר ביועץ משכנתאות מאשדוד בעת לקיחת משכנתא למוגבלים בבנק.

משכנתא מסחרית: לקיחת משכנתא לצורך רכישה של נכסים מסחריים כמו חנויות, משרדים או מבנים שונים. משכנתא מסחרית לרוב תהיה אטרקטיבית למדי מבחינת ההצעה ותוכלו לקבל מסלולי החזר מעולים.

קבלת משכנתא הפוכה: הלוואת משכנתא הפוכה מסופקת על ידי מספר גופים פיננסיים וניתן להשתמש בה לצורך עזרה לילדים, כיסוי הוצאות רפואיות, סילוק חובות ולמעשה למגוון מטרות נוספות.

כמו כן, ניתן לקבל ליווי גם במקרים נוספים כמו לקיחת משכנתא לצורך השקעה, מיחזור משכנתאות, גרירה של משכנתא נוכחית ועוד.

תהליך העבודה מול יועץ משכנתא פרטי באשדוד

בתחילת התהליך תתבצע שיחת היכרות ראשונה שבמסגרתה יבין היועץ מה בדיוק הליווי הנדרש ומה סוג ההלוואה המבוקשת. לאחר מכן, יהיה צורך בפגישה ראשונית ובמהלכה יסופק מידע מטעם הלקוח אודות גובה ההלוואה, יכולת ההחזר וכדומה.

לאחר מכן יהיה צורך באיסוף הצעות מהבנקים ובחירה בהצעה האטרקטיבית ביותר. בשלב הסופי נדרש לגשת אל הבנק ולחתום על כל המסמכים הנדרשים, כאשר היועץ מלווה אתכם בדרך כלל גם בשלב זה.

רוצים לקבל הצעת מחיר לליווי של יועץ משכנתאות?

הצוות של משכנתא ליין זמין לכם! השאירו פנייה באתר שלנו או צרו קשר טלפוני ותוכלו לקבל פרטים ומידע.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
בין אם החלטתם שברצונכם לקחת משכנתא על דירה חדשה ובין אם הלוואת המשכנתא מיועדת לרכישת דירה להשקעה או כיסוי חובות, אנו ממליצים
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות