משכנתא לדירה בחו"ל

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעוניינים לקנות נכס להשקעה במדינה זרה? הנה כל מה שצריך לדעת על משכנתא לדירה בחו"ל: מה היתרונות, מאיפה ניתן לקבל משכנתא לנכסים בחו"ל ואילו סוגי הלוואות קיימים.

למי מתאים לקחת משכנתא לקניית דירה בחו"ל?

בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בהשקעות בחו"ל וישראלים רבים בוחרים לרכוש דירות, בתים ונכסים אחרים במדינות זרות. הסיבה לכך היא בעיקר מחירי הנכסים אשר נחשבים לזולים בצורה משמעותית בהשוואה לנדל"ן בישראל.

לקיחת משכנתא לקניית דירה בחו"ל או משכנתא לדירה להשקעה תתאים לכל מי שמעוניין לרכוש נכס במדינה אחרת ואין ברשותו את מלוא הסכום לרכישה. כיום המדינות הנפוצות ביותר להשקעה הן קפריסין ויוון, פורטוגל, איטליה, ספרד וארה"ב.

משכנתא לדירה בחול

מאיפה לוקחים משכנתא לדירה בחול?

קיימים מספר גופים אשר מהם תוכלו לקחת משכנתא לדירה בחו"ל:

סוגי הגופים: פירוט:
בנקים בישראל בדומה לתהליך של לקיחת משכנתא סטנדרטית על נכס בארץ, תוכלו לקבל מהבנקים בישראל הלוואת משכנתא לקניית דירה בחו"ל. לרוב, הבנק ירצו לשעבד נכס שיש ברשותכם, אשר נמצא בישראל.
בנקים במדינת היעד בכל מדינה ומדינה ישנם חוקים אחרים בנוגע לנטילת משכנתא על ידי משקיעים זרים ובמדינות רבות (למשל פורטוגל) תוכלו לקבל משכנתא בתנאים נוחים והפקדה של סכום מינימלי מערכו של הנכס. חשוב לציין: אופציה זו תהיה פתוחה בדרך כלל לבעלי אזרחות במדינת היעד.
גופים חוץ בנקאיים ישנם גופים שונים כמו חברות ביטוח אשר יציעו לכם משכנתא חוץ בנקאית ולעיתים אחוז המימון יהיה גבוה יותר בהשוואה להצעות שסופקו מהבנק.

ליווי של יועץ בקבלת משכנתא לרכישת נכס בחו"ל

אומנם אפשר לבצע את התהליך לבד אך האמת היא שקבלת משכנתא לרכישת נכס בחו"ל עשויה להיות תהליך ארוך ומייגע, בעיקר כאשר עושים זאת ללבד וללא סיוע של אנשי מקצוע מהתחום. לכן, מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות אשר מכיר את הדרישות של הבנקים וגופי המימון החוץ בנקאיים ויוכל להגדיל את הסיכוי שתקבלו את הלוואת המשכנתא המיוחלת.

איך מקבלים משכנתא לנכס בחול?

בשביל לקבל משכנתא לבית בחו"ל צריך להיות בעלים של נכס כלשהו בישראל, שאותו יהיה ניתן למשכן לצורך קבלת הסכום הרצוי. כך הבנק יכול למשכן את הנכס במידה והלווה לא עומד בהלוואה וזו הבטוחה שלו לכיסוי החובות. בישראל ניתן לקבל משכנתא לדירה בחו"ל בגובה של עד 50% מערכו של הנכס הקיים בארץ.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

משכנתא לנכס בחו"ל – סוגים:

כאשר לוקחים משכנתא לנכס בחו"ל, ניתן בדרך כלל לבחור בין שתי סוגי הלוואות:

  • משכנתא על בסיס מט"ח: ההחזרים החודשיים יהיו לפי שער מטבע חוץ. מדובר למעשה בהפקדות שקליות שהוצמדו למטבע זר כלשהו, בדרך כלל אירו או דולר.
  • משכנתא על בסיס תשואה: פריסת התשלומים תתבצע תוך חישוב ההכנסות הצפויות בעקבות השכירות הצפויה. כלומר מקבלים את התשלומים מהדיירים שמשכירים את הנכס ובעזרתם מחזירים את ההלוואה לבנק.

צפו בסרטון שמסביר על משכנתא לרכישת נכס בחו"ל:

מה עוד צריך לדעת על רכישת נכס בחו"ל?

כדאי לזכור כי רכישת נכסים בחו"ל כרוכה בעלויות נוספות מלבד המשכנתא לדירה בחול וזה כולל בין היתר מיסים במדינת היעד, תשלום בעבור הוצאות משפטיות, שיפוץ של הנכס, עלויות לביקור פיזי בנכס, תשלום על שירותי תיווך לצורך מציאת שוכרים וגם תשלומים לחברות ניהול אשר יעשו חלק גדול מהפעולות בעבורכם.

צוות משכנתא ליין עומד לרשותכם בכל תהליך של לקיחת משכנתא חדשה ואנו נשמח להעניק ליווי מקצועי גם בנטילת משכנתא לקניית נכס בחו"ל. בעזרת הליווי שלנו, תוכלו לחסוך זמן יקר ולבצע את התהליך בצורה נכונה ועם כמה שפחות תקלות. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעת מחיר מיועץ משכנתאות מומלץ .

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
תושבי חוץ ומעוניינים לרכוש נכס בישראל? אתם ממש לא לבד. במהלך העשור האחרון יהודים רבים המתגוררים מעבר לים בחרו להשקיע את מיטב
כאשר מדובר על משכנתא חדשה, הכוונה בדרך כלל היא למחזור משכנתא, קרי שינוי תנאי ההחזר החודשי שלכם. כמו כן, משכנתא חדשה יכולה
משכנתא לחד הוריות היא למעשה כינוי למעטפת של מגוון דרכי סיוע ברכישת דירה להורים עצמאיים, או הורים יחידים. הסיוע ניתן להורים יחידים
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות