יועץ משכנתאות בדרום

בין אם ברצונכם לקחת משכנתא על דירה חדשה ובין אם אתם מעוניינים למחזר את המשכנתא הקיימת, כדאי להיעזר בתהליך זה ביועץ משכנתאות בדרום. במאמר זה נסביר כמה עולה השירות, מדוע הוא חשוב וכיצד לבחור את היועץ המתאים לכם.

מדוע להיעזר ביועץ משכנתא בדרום?

כאשר אנו מתחילים לבדוק בנוגע ללקיחת הלוואת משכנתא מהבנק, עומדות לפנינו שתי אופציות מרכזיות: לבצע את התהליך בכוחות עצמנו או להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתא בדרום. אומנם ניתן לעבור את התהליך לבד אך כדאי לזכור שללקיחת ייעוץ מקצועי יש מספר יתרונות:

  • חסכון יקר של זמן והתעסקות בבירוקרטיה
  • השגת תנאים טובים ואטרקטיביים מהבנקים
  • ייעוץ מקצועי בנוגע לתמהיל המשכנתא הנכון לנו

מלבד היתרונות הללו, כדאי לזכור כי ליועץ יש כוח רב מול הבנקים השונים מאחר והוא מגיש עשרות ואף מאות בקשות למשכנתא בכל שנה. היועץ עובד עם אנשי קשר קבועים בבנק וההיכרות שלו איתם יכולה לזרז את תהליך קבלת המשכנתא וגם עשויה לחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

ייעוץ משכנתא בדרום

ייעוץ משכנתא בדרום שירותים נפוצים:

אלו הם השירותים הנפוצים ביותר אשר מסופקים על ידי יועץ משכנתאות בדרום:

ליווי בלקיחת משכנתא חדשה: רוכשים דירה חדשה מקבלן? זקוקים לליווי בלקיחת המשכנתא? צוות משכנתא כאן לשירותכם.

מחזור של משכנתא נוכחית: אנו מקבלים פניות רבות בנוגע לשירות של מחזור משכנתא, פעולה אשר נדרשת כאשר ניתן להגדיל את ההחזר החודשי או כאשר הריבית בשוק נמוכה יותר מהריבית שנלקחה בהלוואה הנוכחית.

גרירת משכנתא: גרירה של המשכנתא היא למעשה העברה של המשכנתא הנוכחית לנכס אחר. כך ניתן לשמור על התנאים הטובים של המשכנתא וגם נמנעים מתשלום של עמלת פרעון מוקדם.

קבלת משכנתא הפוכה: משכנתא זו מיועדת לבני 60+ והיא מאפשרת למשכן חלק מהבית או הדירה לצורך קבלת כסף מהבנק. בכסף זה ניתן להשתמש למטרות שונות כגון עזרה לילדים, שיפוץ הבית, פתיחה של עסק, הוצאות רפואיות ועוד.

משכנתא לדירה שאינה בארץ: מעוניינים לקחת משכנתא לקניית דירה בחו"ל ולא בטוחים כיצד לעשות זאת? תוכלו להיעזר ביועץ לצורך לקיחת המשכנתא מהבנקים בישראל, בנקים במדינת היעד או גופים חוץ בנקאיים.

באיזה שלב פונים ליועץ משכנתאות בדרום?

את הפנייה ליועץ משכנתאות בדרום ניתן לעשות כבר בתחילתו של התהליך. למעשה, כדאי להיעזר בשירות עוד לפני שמדברים עם הבנקים השונים בנוגע למשכנתא וזאת מאחר והיועץ יכול להכווין אותנו בנוגע למסמכים שנדרש להגיש והמועד האופטימלי להגשתם. כמו כן, יועץ משכנתאות יודע מהו סכום המשכנתא שנכון לבקש וזאת על סמך בדיקה של גובה ההכנסות ויכולת ההחזר של מבקשי ההלוואה.

כמה עולה יועץ משכנתא בדרום?

המחיר לייעוץ מלא של יועץ משכנתא בדרום, נע בין 5,000 ל-10,000 ₪ בממוצע. במה זה תלוי? בעיקר בסוג התיק ומורכבותו אך גם בשיקולים נוספים כמו זמינות היועץ, מספר הפגישות שנדרשות ועוד. קיימת גם אפשרות לקבל ייעוץ חלקי של בניית תמהיל המשכנתא וזאת מבלי שהיועץ יבצע בעבורכם את המשא ומתן מול הבנקים וכל שאר הפעולות שכלולות במהלך ייעוץ משכנתאות מלא.

מה יועצי משכנתאות עושים בפועל?

היועצים מספקים מגוון רחב של שירותים, כאשר אלו הפעולות העיקריות שיתבצע במסגרת עבודה על תיק מסוים:

  • הבנה של צרכי הלקוח ויכולת ההחזר
  • בנייה ותכנון של תמהיל המשכנתא
  • משא ומתן מול מספר בנקים
  • ליווי בחתימה על מסמכים בבנק עד לקבלת המשכנתא

כיצד מאתרים יועץ משכנתאות מומלץ בדרום?

יש מספר פרמטרים שכדאי לבדוק כאשר מחפשים יועץ משכנתאות בדרום הארץ:

  1. ידע וניסיון: כולנו נרצה לדעת שאנחנו בידיים טובות של גורם אשר מכיר את התחום וכבר ביצע ליווי בתיקים דומים לשלנו.
  2. המלצות וחוות דעת: בשביל לאתר יועץ משכנתאות מומלץ בדרום, נדרש מאיתנו לחפש המלצות של לקוחות קודמים אשר התנסו בשירותיו. כך נוכל להבין האם הם יצאו מרוצים מתהליך הליווי.
  3. מחיר השירות: מאחר ואין מחיר קבוע לשירות של ייעוץ משכנתאות, כדאי לבדוק היטב מה המחיר ולראות האם הוא מתכתב עם מחירי השוק.
  4. אופן הליווי: חלק מיועצי המשכנתאות מעניקים ליווי פיזי בפגישות והגעה אל הבנקים, בעוד אחרים יספקו לכם ליווי פיזי בשילוב עם מענה על מיילים, שירות בוואטסאפ וכדומה. כדאי לברר זאת מראש בשביל לא להיות מופתעים בהמשך הדרך.

יתרונות בלקיחת יועץ משכנתאות פרטי בדרום

אם אתם מתלבטים אם לקחת יועץ משכנתאות פרטי בדרום או להיעזר בשירותיו של היועץ מטעם הבנק, כדאי שתדעו שיועץ חיצוני ולא מטעם הבנק, מעניק יחס אישי ותשומת לב גבוהה לתיק שלכם. פרט לכך, אין ליועץ אינטרסים שונים לטובתו של הבנק והוא אינו נציג מטעמם. לעומתו, יועץ משכנתא מהבנק הוא למעשה איש מכירות שמטרתו היא לסגור איתכם את העסקה בתנאים הטובים והאופטימליים ביותר לבנק שאותו הוא מייצג.

קבלו הצעת מחיר מיועץ מומלץ ומקצועי

משכנתא ליין הוא אתר המשכנתאות הגדול והמוביל בישראל. היועצים שלנו סיפקו שירות מקצועי למספר רב של לקוחות בכל רחבי ישראל ואנו נשמח לסייע לכם בהשגת התנאים הטובים ביותר למשכנתא שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים לגבי היועץ, תוכלו להתקשר אלינו ולקבל את כל המידע והפרטים בנוגע לתהליך, העלויות ואופן הליווי.

לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם
לשיחה ראשונית ללא התחייבות חייגו עכשיו:
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות