יועץ משכנתאות בתל אביב

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

יועץ משכנתאות מומלץ בתל אביב במקרים בהם אתם צריכים סיוע ברכישת דירה, אך יועץ משכנתאות פרטי בתל אביב יכול לספק סיוע פיננסי ותהליכי גם במקרים בהם הלקוחות מעוניינים לרכוש בית עסק או להקים עסק. מה חשוב לדעת כאשר מחפשים אחד? המשיכו לקרוא.

בעולם המודרני של היום, ישנם סוגים רבים ושונים של יועצי משכנתאות בת"א – אונליין, באופן אישי וטלפוני. ובעוד שחלק מהיועצים מתמחים בתחומים מסוימים כמו משכנתאות לרוכשי דירות בפעם הראשונה או מחזור משכנתאות, יועצים אחרים יתמחו במשכנתאות עבור תמ"א 38, משכנתאות פנסיוניות, משכנתאות הפוכות ועוד. בתוך כך, הדרך למצוא את יועץ המשכנתאות הטוב ביותר היא על ידי בדיקת כל הסוגיות הרלוונטיות, לרבות הניסיון של היועץ, מה הוא יכול להציע לכם וכל מה שבין לבין.

יועץ משכנתאות בתל אביב

איך לבחור יועץ משכנתאות תל אביב 

בחירת יועץ משכנתאות בתל אביב ובכלל, היא משימה לא ממש פשוטה, בטח לבטח כאשר יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. הדבר הראשון שצריך לעשות כשמחפשים יועץ משכנתאות פרטי בת”א הוא, לקבוע מה אתם רוצים בדיוק מההלוואה שלכם ומהתהליך עצמו. בהיבט זה, הסיוע של היועץ ישתנה בהתאם לשלב שבו אתם שוכרים את שירותיו.

האם אתם רוצים משכנתא לטווח יחסית קצר של כ-10 שנים, או שאתם רוצים אפשרות למשכנתא סטנדרטית של 20 – 30 שנים? כמו כן, איזה סוג ריבית אתם מחפשים, צמודה למדד? ריבית קבועה או משתנה? מסלול צמוד למט”ח? וכו’. תפקידו של היועץ, בין היתר, הוא לבנות עבור הלקוחות את תמהילי המשכנתאות המומלצים למצבם הפיננסי. ומתוך זה, כאשר מחפשים יועץ משכנתא ת"א, חשוב לבחור באחד שמכיר ובקיא בשוק הנוכחי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

מחירי ייעוץ משכנתא ת"א

עלות ייעוץ משכנתא בת”א יכולה לנוע בין 500 ש”ח ל-1,000 ש”ח עבור פגישה אחת של ייעוץ, כאשר המחיר נקבע לפי סוג השירות ומשך הזמן שהוא לוקח. כמו כן, יועצי משכנתאות גובים יותר עבור שירותיהם כאשר הם מתמודדים עם תיקים מורכבים הדורשים יותר זמן, התנהלות בירוקרטית וכדומה.

כאשר מחשבים את עלות כלל התהליך, לרוב יהיה מדובר על סכומים אשר נעים בין כ-3,500 ₪ – 5,500 ₪ ומעלה. גם אם זה מרגיש לכם כבד כלכלית, אתם חייבים לקחת בחשבון שהייעוץ אמור לחסוך לכם לא מעט כסף בטווח הארוך. אם חלק מהאנשים חוסכים עשרות אלפי שקלים במהלך 20 – 30 שנים של תשלומי משכנתא, אחרים לעיתים יכולים לחסוך גם מאות אלפי שקלים על המשכנתא שלהם בעזרת הייעוץ הנכון.

כאשר תקבלו ייעוץ משכנתא לקראת רכישת נכס, התחשבו בפקטור של המחיר, אבל אל תהפכו אותו לגורם היחידי שחשוב בעת בחירת הייעוץ. לא פעם הזול יוצא לבסוף יקר, מה שאומר שלעיתים עדיף להוציא עוד כמה שקלים מהכיס כדי לקבל ייעוץ מקצועי ומותאם אישית.

שירותים נפוצים של יועצי משכנתאות ת"א

כאשר מדובר על שירות של יועץ משכנתאות מומלץ בתל אביב, חשוב לדעת כי מחיר יועץ משכנתאות בתל אביב הוא אינו הפקטור היחידי שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת יועץ. מעבר למחיר, תצטרכו לוודא כי שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי בתל אביב תואמים את הצרכים הפיננסיים-אישיים שלכם בתור הלווים של הכסף.

הצרכים של הלקוחות משתנים ממקרה למקרה, כאשר לרב יועצי משכנתא יספקו שירותי ייעוץ משכנתא הפוכה, ייעוץ משכנתאות פנסיוניות, מחזור משכנתא (כאשר משנים את תנאי ההלוואה), משכנתאות עבור פרויקטים של תמ"א 38 ועוד. בשורה התחתונה, יועצי משכנתאות נשכרים לרוב על ידי אנשים שמחפשים ייעוץ פיננסי.

למה לקחת יועץ משכנתאות פרטי בתל אביב ולא של הבנק? צפו בסרטון הבא שהכנו:

סיבות לקבלת ייעוץ משכנתא ת"א

ישנם כמה וכמה גורמים שונים שיכולים לעכב את קבלת המשכנתא ולא פעם, כתוצאה מכך, תצטרכו יועץ משכנתאות. חלק מהגורמים שעלולים לעכב קבלת הלוואה כוללים דירוג אשראי נמוך (בד”כ פחות מ-500 נקודות), מצב תעסוקה לא יציב כרגע או בשנים האחרונות, רמת הכנסה לא מספיק גבוהה לקבלת משכנתא ועוד.

בעוד כי בחלק מהנושאים האלו יועצי משכנתאות יכולים לעזור, בתחומי חיים אחרים תצטרכו עזרה מאנשי מקצוע אחרים. לדוגמה: יועץ משכנתאות יכול לעזור לכם עם כל מה שקשור לדירוג האשראי שלכם. אם מדובר על חברת ייעוץ משכנתאות רצינית ובעלת מוניטין, סביר להניח שהיא מחזיקה אנשי מקצוע שיודעים כיצד לתקן, לאפס או לשנות דירוגי אשראי.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
לא משנה אם אתם מתכננים לקחת משכנתא חדשה, למחזר משכנתא קיימת, לגרור משכנתא או לאחד הלוואות, בעל המקצוע אשר יכול לעזור לכם
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות