יועץ משכנתאות בבית שמש

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

בין אם החלטתם שברצונכם לקחת משכנתא על דירה חדשה ובין אם הלוואת המשכנתא מיועדת לרכישת דירה להשקעה או כיסוי חובות, אנו ממליצים להיעזר בשירותיו המקצועיים של יועץ משכנתאות בבית שמש. במאמר זה נסביר כיצד עובד תהליך הליווי, כמה הוא צפוי לעלות ומה היתרונות שלו.

יועץ משכנתאות בבית שמש למשכנתא מכל סוג

למרות שרובנו חושבים על לקיחת משכנתא בהקשר של רכישת דירה ראשונה או שניה, אפשר לומר כי כיום ניתן להיעזר בהלוואה זו גם למטרות אחרות. מומלץ לקחת ליווי של יועץ משכנתאות בבית שמש לכל מטרה וזה כולל גם את סוגי המשכנתאות הבאות:

משכנתא על דירה ראשונה: זוהי למעשה העסקה הפיננסית הגדולה ביותר של מרבית הישראלים. לקיחת משכנתא לדירה ראשונה תינתן לאלו אשר יש ברשותם הון עצמי מסוים והם מציגים יכולת החזר אשר מספקת את הבנק וגורמת לו לאשר את העסקה בהסתמך על בטוחות כאלה ואחרות.

משכנתא לדירה להשקעה: מדובר בהשקעה פיננסית לאלו אשר יש בבעלות כבר דירה. גובה המשכנתא לדירות להשקעה עומד על 50% משווי הדירה הנוספת אך מבחינת התהליך עצמו, אפשר לומר שהוא די זהה ללקיחת המשכנתא על דירה ראשונה.

משכנתא הפוכה: משכנתא זו מכונה גם משכנתא לפנסיונרים והיא מיועדת לבני 60+ ובמסגרתה נשעבד נכס אשר ברשותנו לצורך עזרה לילדים, סילוק חובות, כיסוי על הוצאות רפואיות ועוד. זוהי למעשה הלוואת משכנתא לכל מטרה אך תנאי הזכאות מוגבלים לגילאים מסוימים ולאלו אשר עומדים בתנאים של הבנק או הגוף המלווה.

משכנתא לצורך שיפוץ: רוצים לשפץ את הבית? אין בעיה! תוכלו לעשות זאת באמצעות לקיחת משכנתא לשיפוץ בית וכך ליהנות מהחזר חודשי נוח, פריסת הלוואה ארוכת שנים וקבלה של ההלוואה בתנאי דיור.

משכנתא לסילוק חובות: משכנתא זו נועדה לכיסוי חובות ויש לה מספר יתרונות: מדובר בהלוואה אחת בלבד, הלוואה ארוכת טווח וגם לרוב הלוואה אשר תינתן בריביות נמוכות יחסית. רוצים לקרוא עוד על הנושא? היכנסו לעמוד שכתבנו על הלוואת משכנתא לסגירת חובות.

בנוסף, ניתן לקבל סיוע בתהליכים נוספים לבעלי משכנתא קיימת כמו למשל מיחזור משכנתא קיימת או אפילו גרירת משכנתא נוכחית לנכס אחר.

יועץ משכנתא בבית שמש

כמה עולה יועץ משכנתא בבית שמש?

מחיר יועץ משכנתאות בבית שמש נע בדרך כלל בין 5,000 ל-10,000 ש"ח לליווי מלא. הטווח רחב יחסית וזאת מאחר שמחיר הליווי נקבע בעיקר בהסתמך על סוג המשכנתא ומצבו של הלווה. ככל שמדובר בתיק מורכב יותר, כך משך הליווי עשוי להיות ארוך יותר ועל כן המחיר יהיה בהתאם לכך. רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פנייה כאן אצלנו באתר והצוות של משכנתא ליין יחזור אליכם עם כל המידע והפרטים החשובים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

ייעוץ משכנתאות בבית שמש – איך זה עובד?

השלב הראשון בהתקשרות עם יועץ משכנתא בבית שמש יהיה שיחת היכרות. בשיחה זו יבין היועץ מה הצרכים שלכם, מה בדיוק אתם מחפשים, באיזה נכס מדובר ומה יכולת ההחזר המשוערת להלוואה. לאחר מכן, ישנה פגישה פיזית ובמהלכה בונים תמהיל משכנתא מדויק בהתבסס על נתוניו של מבקש ההלוואה.

בשלב הבא, יועץ המשכנתאות ניגש אל הבנקים השונים ומשיג הצעות להלוואת המשכנתא. לאחר שנבחרה ההצעה הטובה מביניהן, מגישים את כל המסמכים אל הבנק ומחכים לאישור הסופי. כמובן שהתהליך ארוך ומורכב יותר אך אפשר לומר שאלו השלבים המרכזיים בו.

יתרונות של יועץ משכנתאות פרטי בבית שמש

ליועץ משכנתאות פרטי יש מספר יתרונות על פני יועץ של הבנק:

• שומר על האינטרסים שלכם
• מספק לכם ליווי תוך זמינות גבוהה
• מעדכן אתכם בכל שלבי התהליך
• מסייע לכם לחסוך כמה שיותר
• פחות עמוס מהיועץ שמעמיד הבנק

הנה מידע נוסף על היתרונות של יועץ משכנתאות פרטי:

ליווי של יועצי משכנתאות בבית שמש

כמו שאנחנו תמיד אומרים, לא הולכים לבנק לבד! לבנקים יש אינטרסים משלהם ולכן אנו חייבים להגיע מוכנים בליווי של גורם מקצועי אשר מכיר את הנתונים, תנאי ההלוואה האפשריים ואת התהליך עצמו. אנו מזמינים אתכם לקבל ליווי של יועצי משכנתאות בבית שמש מהצוות המקצועי של משכנתא ליין אשר עזר לאורך השנים למאות לקוחות בחיסכון החזרי המשכנתא שלהם.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
יועץ משכנתאות טוב, יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. פרט לחיסכון, הוא גם מוריד ממכם התעסקות מיותרת בבירוקרטיות השונות ומגדיל את הסיכוי
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות