יועץ משכנתאות בראשון לציון

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא משנה אם אתם מתכננים לקחת משכנתא חדשה, למחזר משכנתא קיימת, לגרור משכנתא או לאחד הלוואות, בעל המקצוע אשר יכול לעזור לכם לעבור את התהליך בצורה חלקה ומהירה הוא יועץ משכנתאות. פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר מיועץ משכנתאות בראשון לציון לליווי צמוד לאורכו של התהליך, כולל תכנון מותאם של תמהיל המשכנתא הנדרשת.

כמה עולה יועץ משכנתאות בראשון לציון?

המחיר בעבור שירותיו של יועץ משכנתאות בראשון לציון נקבע על בסיס סוג השירות ואופי השירות. סוג השירות מתייחס לסוג ההלוואה הנדרשת לכם ועשויים להיות שינויים בתמחור בין לקיחת משכנתא חדשה, מחזור משכנתא, לקיחת משכנתא לפנסיונרים או סיוע בקבלת משכנתא למסורבים.

אם בכל זאת ננסה לספק מידע כללי אודות מחיר השירות, נוכל לומר כי טווח העלויות לליווי מלא נע בין 6,000 ל-10,000 ש"ח וליווי חלקי יעלה בממוצע 2,500 ש"ח. בליווי חלקי, העבודה המתבצעת היא בנייה של תמהיל המשכנתא.

יועץ משכנתאות בראשון לציון

איך בוחרים יועץ משכנתא בראשון לציון?

לקיחת הלוואת משכנתא זהו צעד חשוב ומשמעותי בחיים ולכן בבואכם לבחור יועץ משכנתא בראשון לציון, כדאי לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

ניסיון לפני בחירת היועץ, כדאי לוודא שיש לו את הניסיון הדרוש, בדגש על סוג המשכנתא הנדרשת לכם. לא כל מי שעוסק בליווי ללקיחת משכנתא חדשה, יודע לטפל גם במשכנתא לגיל השלישי או במשכנתא חוץ בנקאית. הקפידו לבדוק זאת ובמידת הצורך, בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים ששכרו את שירותיו של היועץ.
כלים ותוכנות הכוונה בכלים ותוכנות היא למערכות מתקדמות אשר בעזרתן יכול היועץ לרכז את הנתונים והמסלולים מהבנקים השונים, את הריביות, את פרטי הלקוח כגון הון עצמי ויכולת החזר להלוואה ועוד. כלים אלו עוזרים לייצר תמונה ברורה לגבי אופי ההלוואה שתילקח.
שירות אישי כל יועץ מעניק ליווי בצורה שונה. כדאי למצוא יועץ משכנתאות בראשון לציון אשר נמצא איתכם בכל שלבי התהליך ובנוסף לכך מגיע איתכם אל הבנקים במועד החתימה על המשכנתא. כמו כן, מומלץ לבצע פגישה פיזית אחת לפחות בתחילת העבודה בשביל לבנות את תמהיל המשכנתא הרצוי על סמך הנתונים של הלווה.

ייעוץ משכנתא בראשון לציון – למה זה כדאי?

כל מי שמתלבט אם לקחת יועץ משכנתאות בראשון לציון, מציג את אותן חששות: השירות יקר, הבנק מספק לי יועץ מטעמו ואפשר לבצע את התהליך באופן עצמאי וללא יועץ.

הנה המשפטים שאנו שומעים הכי הרבה מאלו אשר מתלבטים לגבי לקיחת יועץ:

  • "אבל הליווי עולה כסף" ייעוץ משכנתאות בראשון לציון אומנם עולה כסף אך בהסתכלות רחבה יותר, אפשר לראות כי ברוב המקרים ניתן לקבל בסופו של התהליך חיסכון של עשרות אלפי שקלים בהחזרים החודשיים. לכן, העלות בעבור שירותיו של היועץ היא זניחה יחסית.
  • "יש יועץ מטעם הבנק" יועץ מטעם הבנק שם לנגד עיניו את האינטרסים של מקום העבודה שלו – הבנק. לכן, לא מדובר בגורם אשר דואג אך ורק לכם. לעומת זאת יועץ משכנתאות פרטי בראשון לציון עובד בשבילכם ודואג לכם להורדה מקסימאלית בהחזרים החודשיים, מבלי אינטרסים ניסתרים.
  • "אפשר לעשות זאת לבד" זה נכון, בהחלט אפשר לקחת משכנתא לבד אך מאחר ורובנו לא בקיאים בתנאים, ייתכן ונבחר במסלולים יקרים יותר או נחתום על תנאים מסוימים בהסכם שאינם מיטיבים איתנו. המשמעות היא בסופו של דבר הפסד משמעותי של עשרות אלפי שקלים.

תהליך לקיחת משכנתא בראשון לציון

התהליך מתחיל בפגישת יעוץ שבה מזינים את הנתונים שסופקו על ידי מבקש ההלוואה ויוצרים תמהיל משכנתאות. לאחר מכן נדרש לקבל אישור עקרוני ולאחר מכן בוחרים בנק שממנו לוקחים את ההלוואה. השלב הבא יש לפתוח תיק משכנתא ולהציג מסמכים וביטחונות. השלב האחרון הוא החתימה על ההלוואה ובתום החתימה נקבל את המשכנתא עצמה.

יועץ משכנתאות מומלץ בראשון לציון לכל מטרה

הנה רשימה חלקית של השירותים אשר מסופקים על ידי יועצי משכנתאות:

ניתן לקבל מידע נוסף על השירותים שאנו מספקים בעמוד המדבר על סוגי משכנתאות.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

מקבלים הצעת מחיר דרך משכנתא ליין

כדאי לדעת כי שיחת היעוץ הראשונה עם יועץ משכנתא פרטי בראשון לציון היא חינמית ואינה מחייבת אתכם להמשך עבודה עם היועץ. אנחנו במשכנתא ליין מקפידים על ליווי אישי ומקצועי ודואגים לעדכן אתכם בהתקדמות התהליך בכל רגע נתון. חייגו אלינו עוד היום וקבלו את הפרטים המלאים.

שאלות על יועצי משכנתאות בראשון לציון

להלן שאלות שקיבלנו בנוגע לליווי על ידי יועצי משכנתאות מומלצים בראשון לציון:

במקרים בהם אין לכם ידע מקצועי ומעשי בתחום ובמצבים בהם רוצים לחסוך זמן רב ולהוציא את התמהיל הטוב ביותר מהבנקים.

מאוד תלוי במקרה. לרוב, התהליך יסתיים בתוך כחודש ימים ממועד הפגישה הראשונה עם היועץ.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
מעוניינים לרכוש דירה חדשה? מתעניינים בקבלת משכנתא על נכס להשקעה? לא משנה מה ההלוואה הנדרשת לכם, בשביל להגדיל את הסיכוי לקבל אותה
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות