יועץ משכנתאות בבאר שבע

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקיחת ליווי מקצועי של יועץ משכנתאות בבאר שבע, יכולה לחסוך לכם זמן יקר וגם לא מעט כסף. במאמר זה נסביר כיצד בוחרים יועץ משכנתא מומלץ, כמה עולה השירות ומה כולל הליווי.

איך לבחור יועץ משכנתא בבאר שבע?

יש לא מעט יועצי משכנתאות בישראל ולכן הבחירה ביועץ כזה או אחר הופכת למורכבת. איך לבחור את בעל המקצוע אשר ילווה אותנו בתהליך כה חשוב? ומה צריך לבדוק לפני ההחלטה? הנה כמה פרמטרים:

חיבור וכימיה: לא סתם בחרנו להתחיל דווקא מפרמטר זה. בחירה של יועץ משכנתא בבאר שבע מתחילה בחיבור ובתקשורת שלכם עם היועץ. קיימו איתו שיחה טלפונית, זום או פגישה פיזית ונסו לראות האם אתם מרגישים שיש תקשורת בריאה והאם התחברתם אליו.

תוצאות אמיתיות: בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים אשר קיבלו ליווי מהיועץ והקפידו לשאול אותם קצת על התהליך עצמו. כמו כן, אפשר לבדוק כמה כסף הם חסכו בסופו של דבר והאם הרגישו כי העבודה עם בעל מקצוע פרטי (ולא מהבנק) היתה החלטה טובה ונכונה.

אופן ההתקשרות: נסו להבין מהיועץ כיצד מתנהל התהליך. האם יש פגישות פיזיות? האם הוא זמין לכם טלפונית במידה ותרצו לשאול שאלות? האם יש אפשרות לשלוח לו הודעות בוואטסאפ או מיילים? כדאי לבדוק זאת כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

יועץ משכנתא בבאר שבע

כמה עולה יועץ משכנתאות באזור באר שבע?

כפי שבוודאי ניחשתם, המחיר של השירות משתנה בין יועץ אחד לאחר. יחד עם זאת עלות של יועץ משכנתא נעה בדרך כלל בין 5,000 ל-10,000 ש"ח לליווי מלא הכולל גם התנהלות מול הבנקים, בניית תמהיל משכנתא וליווי במעמד החתימה ומילוי הטפסים בבנק. במידה ואתם זקוקים לבניית תמהיל בלבד, תשלמו כמה אלפים בודדים, בדרך כלל בין 2,000 ל-3,000 ש"ח.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

מתי ניעזר ביועץ משכנתאות בבאר שבע?

ניתן להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות בבאר שבע כאשר רוצים לקחת משכנתא לדירה ראשונה אך גם במצבים נוספים כמו לקיחת משכנתא לדירה להשקעה או משכנתא על נכס מסחרי.

הנה מקרים נוספים בהם ניעזר בשירות של יועצי משכנתאות:

 

צפו בטיפ קטן שהכנו למבקשי המשכנתאות:

מחפשים יועץ? הכירו את משכנתא ליין

לאורך השנים, עזרנו למאות לקוחות לקבל את הלוואת המשכנתא וגם לחסוך בצורה משמעותית בגובה ההחזר החודשי. המשימה שלנו היא לפשט את התהליך ולחסוך לכם כאבי ראש ובירוקרטיה מיותרת ובו זמנית לדאוג למשא ומתן אגרסיבי מול הבנקים השונים על מנת שתקבלו את תנאי ההלוואה הטובים ביותר.

הצוות שלנו עומד לרשותכם וזמין לכם כעת לשיחת ייעוץ ראשונית ונשמח לעזור וללוות אתכם יד ביד עד לקבלת ההלוואה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

שירות של יועץ משכנתאות מומלץ בבאר שבע

אז מה כולל השירות של יועץ משכנתאות? הנה חלק מהפעולות הכלולות במסגרת הליווי:

  • איפיון הצרכים של הלקוח, כולל יכולותיו הפיננסיות
  • תכנון פיננסי תוך התייחסות ובחינה של יכולות ההחזר
  • בניית תמהיל משכנתא המותאם ללקוח באופן אישי
  • ביצוע מכרז לצורך איתור גוף פיננסי מתאים (בנקים / חברות ביטוח)
  • משא ומתן מול הגורמים השונים והשגת תנאי הלוואה משופרים
  • מתן הסברים ומידע ללקוח לאורך כל שלבי התהליך

 

לא משנה איזו משכנתא אתם מעוניינים לקחת, עם הצוות של משכנתא ליין, הכל הופך לפשוט יותר 🙂 השאירו פנייה כאן באתר ונחזור אליכם עם כל המידע החשוב על התהליך.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
הגיע הזמן שתשלמו לבנקים רק את מה שמגיע להם. השאירו פנייה וקבלו הצעת מחיר מיועץ משכנתא באשקלון. ניתן לקבל סיוע בלקיחת משכנתא
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות