משכנתא לזוג לא נשוי (ידועים בציבור)

תוכן עניינים

כיום, זוגות רבים מעוניינים לרכוש דירה באמצעות לקיחת משכנתא. לעיתים קרובות, מדובר על זוגות שאינם נשואים. האם זוג לא נשוי יכול לקבל משכנתא? מה הפרמטרים שנלקחים בחשבון במקרה זה? צוות משכנתא ליין ריכז בעבורכם את כל המידע החשוב בנושא הלוואת  משכנתא לזוג לא נשוי.

האם זוג לא נשוי יכול לקבל משכנתא?

התשובה לשאלה זו היא – כן. גם זוגות שאינם נשואים יכולים לקבל משכנתא וזאת מכיוון שהמצב המשפחתי אינו מהווה שיקול מרכזי בקבלת ההלוואה. בבקשה למשכנתא נבדקים בקפידה על ידי הבנקים פרמטרים אחרים כמו גובה ההון העצמי של הלווה, שווי הנכס ויכולת ההחזר החודשית של נוטל המשכנתא.

משכנתא לזוג לא נשוי (ידועים בציבור)

משכנתא לזוג לא נשוי – האם זה מסובך יותר?

התהליך הבירוקרטי של לקיחת משכנתא לזוג לא נשוי עשוי להיות מורכב ומעט ארוך יותר מאשר קבלת משכנתא לזוגות נשואים מאחר ונדרש להוציא אישורים מסוים.

 כך למשל, ידרשו בני הזוג למלא טופס הצהרה המעיד על כך שהם ידועים בציבור. את הטופס תוכלו להוריד באתר של משרד הבינוי והשיכון דרך הקישור הזה.

כמו כן, ייתכן ובני הזוג יידרשו להוציא תעודת "חיים משותפים" או "תעודת זוגיות". מטרת התעודה היא להראות לבנק שבני הזוג מנהלים משק בית משותף.

משכנתא לידועים בציבור – קביעת גובה הזכאות

ישנם מספר פרמטרים אשר הוגדרו על ידי המשרד לשיכון ובינוי ונלקחים בחשבון לצורך קביעת גובה הזכאות של זוגות ידועים בציבור בקבלת משכנתא לזכאים. נזכיר כי משכנתא לזכאים היא למעשה הלוואה אשר צמודה לריבית קבועה ובמידה ותרצו לפרוע אותה, לא תצטרכו לשלם עמלת פירעון מוקדם.

גובה הסכום, נקבע על סמך בדיקה של הפרמטרים הבאים:

  • מספר הילדים
  • גיל הילדים
  • מספר אחים של בני הזוג
  • תקופת הזכאות
  • האזור בו קונים או רוכשים את הנכס
  • תקופת השירות בצה"ל / שירות לאומי

בשביל לקבל את הזכאות, יש להוציא תעודת זכאות (תינתן למי שעמד בקריטריונים) דרך הבנקים אשר נותנים משכנתאות.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

הוצאת משכנתא לזוג לא נשוי? דברו עם יועץ

יועץ משכנתאות מקצועי, יכול לחסוך לכם זמן יקר וגם לא מעט בירוקרטיה. היועץ עוזר לכם בבחינת היכולות הכלכליות שלכם, הוצאת האישור העקרוני מהבנקים וגם ביצירת תמהיל משכנתא המתאים ליכולת ההחזר החודשית שלכם, גובה המשכנתא הנדרשת ושווי הנכס.

בנוסף, יועץ משכנתאות אשר מלווה בתהליך קבלת משכנתא לזוג לא נשוי / ידועים בציבור, יכול לסייע גם בניהול משא ומתן מול הבנקים עד לקבלת המשכנתא בתנאים טובים. היועץ גם מגיע איתכם ביום בו תצטרכו לחתום על מסמכי המשכנתא בבנק ולפשט לכם את ההסברים המסובכים של הבנק למילים פשוטות יותר.

פנו עוד היום אל משכנתא ליין בטלפון או על ידי השארת פנייה באחד מהטפסים המופיעים כאן באתר, ותוכלו לשוחח עם יועץ משכנתאות מקצועי ולשמוע ממנו עוד על התהליך.

שאלות על לקיחת משכנתא לידועים בציבור

להלן מענה על שאלות נפוצות בנושא של נטילת משכנתאות על ידי זוגות שאינם נשואים:

גם זוגות ידועים בציבור (שאינם נשואים) זכאים בקבלת משכנתא אך לרוב ידרשו להנפיק אישורים ומסמכים נוספים.

 

במידה והזוג מציג מסמכים אשר מעידים על קיום משק בית משותף, הוא יהיה זכאי להטבות בדומה לזוגות נשואים.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
במשך השנים התרגלנו לחשוב, משכנתאות לוקחים דרך הבנק. היינו משקיעים זמן ומחשבה איך להגיע לנקודה בה הבנק יסכים לתת לנו משכנתא בשביל
למדינת ישראל יש אינטרס מובהק לעזור לאנשים עם נכויות, לחיות חיים עצמאיים ולא להיות תלויים בבני משפחתם או במדינה עצמה. היא גם
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות