האם יועץ משכנתאות הוא יועץ פיננסי?

תוכן עניינים
לייעוץ ראשוני
השאירו פרטים ונחזור אליכם

האם רכישת דירה קטנה מחייבת ייעוץ משכנתאות? או שכדאי להיעזר ביועץ משכנתאות רק עבור נכסים מאוד יקרים? ובכן, התשובה הקצרה היא כן, כדאי לקבל ייעוץ משכנתאות גם לפני רכישת דירות קטנות וזולות. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להיות מעוניינים ביועץ משכנתאות בעת רכישת הנכס הראשון שלכם, גם אם הוא קטן וזול. רכישת דירה ראשונה, גם אם היא זולה, היא החלטה גדולה והיא יכולה להיות מכריעה. ומטבע הדברים, חשוב לדעת מה כדאי לעשות לפני רכישה כה משמעותית.

יועץ משכנתאות הוא יועץ פיננסי

חשוב לציין, ככל שהדירה יקרה יותר וככל שהרכישה מורכבת יותר, מחיר ייעוץ משכנתאות לרוב יהיה גבוה בהתאם. באופן טבעי, רכישות יקרות מצריכות יותר בירוקרטיות ויותר הנפקת מסמכים, יותר התנהלות מול נציגי הבנקים ועוד. באופן זה, ייעוץ משכנתאות יצריך עבודה מאומצת יותר ולכן יהיה יקר יותר מייעוץ הניתן לרוכשי דירות בסכומים נמוכים.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות
השאירו פרטים!

ההבדל בין יועץ משכנתאות לבין יועץ פיננסי?

יש הרבה הבדלים בין יועץ פיננסי ליועץ משכנתאות. יועץ פיננסי הוא מי שיש לו מומחיות בהשקעות, בעוד שיועץ משכנתאות הוא מי שמתמחה בענף המשכנתאות. בתוך כך, יועץ פיננסי דואג להשקעות של לקוחותיו ומייעץ להם כיצד להפיק את המרב מכספם. היועצים האלו גם עוזרים למשקיעים למצוא את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר עבור המטרות שלהם. מאידך, יועץ משכנתאות נותן הדרכה באיתור וקבלת משכנתאות עבור לקוחותיו.

יועץ פיננסי בדרך כלל גובה עמלה שנתית המכסה את כל השירותים הניתנים, בעוד שיועץ משכנתאות גובה רק עבור שירותים ספציפיים שניתנו כגון הערכת שווי נכס או עמלות בקשה להלוואה, ייעוץ בקבלת אישור משכנתא, בניית תמהיל משכנתאות וכולי. מאידך, יועץ פיננסי הוא איש מקצוע המעניק ייעוץ ללקוחות בנושאי השקעות ופיננסים אישיים, כגון תכנון פרישה ותכנון פנסיה או עיזבון.

יועצי משכנתאות עובדים בדרך כלל עם רוכשי דירות, בעוד שיועצים פיננסיים עובדים בדרך כלל עם אנשים שמחפשים להשקיע את כספם. מטבע הדברים, יועץ משכנתאות הוא איש מקצוע המסייע ללקוח בקבלת משכנתא בתנאים הכי נכונים ללקוח באופן אישי. היועצים עשויים גם לסייע בעניינים פיננסיים אחרים הקשורים למשכנתאות כגון מימון, אישורים מראש ודירוגי אשראי.

באופן כללי, יועץ פיננסי הוא אדם שעוזר לאנשים לנהל את הכספים שלהם. לרוב, יועצים פיננסיים משולמים בעמלה או לפי העסקה שהם סוגרים. יועץ פיננסי עשוי גם לספק ייעוץ השקעות, תכנון פרישה, תכנון עיזבון ושירותי ביטוח. אם אתם מחפשים מישהו שיעזור לכם למצוא את ההלוואה הטובה ביותר לצרכים שלכם ולמטרת רכישת נכס, כדאי לשקול לשכור יועץ משכנתאות. אם אתם מחפשים מישהו שישקיע את כספכם במניות ובאג"ח או שיעזור לכם לחסוך לפנסיה, אז אולי עדיף לשכור יועץ פיננסי במקום זאת.

אהבתם את המאמר?

נשמח שתדרגו אותו 🙂

דירוג ממוצע 0 / 5. 0

אורן טסלר- משכנתא ליין
אורן טסלר- משכנתא ליין

יועץ משכנתאות מנוסה והבעלים של חברת "משכנתא ליין". אורן והצוות סייעו במהלך השנים ללקוחות רבים בקבלת משכנתא בתנאים מצוינים, תוך חיסכון והוזלה של עשרות אלפי שקלים בהחזר החודשי. הצוות שלנו מאמין בליווי אישי, שקיפות מול הלקוח וניהול משא ומתן מול מספר בנקים שונים, עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוחותינו.

אהבתם? שתפו את המאמר!
אם אתם מעוניינים לבדוק איזו משכנתא מתאימה לכם, אתם חייבים להכיר מספר כלים פיננסיים שונים שיש כיום בשוק, באמצעותם תוכלו לחשב עלויות
משלמים החזרי משכנתא וזקוקים למסחר חודשי הקפאה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על הלוואת
בעשור וחצי האחרונים מחירי הנכסים עלו באופן דרמטי בישראל. עליית המחירים מחייבת רוכשים פוטנציאליים למצוא פתרונות יצירתיים על מנת שיוכלו לממן את
מתכננים לקחת הלוואת משכנתא בעתיד הקרוב? בשורות הבאות נכיר את כל הדגשים החשובים ביותר אודות ההלוואה הגדולה והמשמעותית ביותר בחייהם של רבים.
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות